Saturday 3 July 2010

مادران عزادار ایران، یکسالگی تان مبارک














مادران عزادار ایران، یکسالگی تان مبارک

مادران عزادار ایران

یکسالگی تان مبارک

مادران، سیاه جامگان ایران

سپید رخت بر تن ارزوهاتان

تولدتان مبارک

تهمینه های ایران

سهراب زخمی بر دوش شماست

ندا نالان در اغوش تان

ترانه در جستجوی شماست

تولد غریب تان مبارک

شما که از

فرزند زاده شدید تا

زنده دارید

حق زندگی و زنده ماندن

نمردن و ماندن را

یکسالگی تان مبارک

یکسال از بنیان گذاری مادران عزادارایران گذشت .یکسال پردردو غم. یکسالی که علیرغم درد و رنج از دست دادن جگر گوشه هایتان، شما دوام اوردید و به دوام ما برای ادامه حیات کمک نمودید. و معنی بخشیدید .شما که از فرزندان تان در روز مرگشان به دنیا امدید و با چشم فرزندانتان به جهان نگریستید جهان را نو خواستید و فریاد بر اوردید اعدام را بس کنید. مادران عزادار شما نخستین کسانی هسید که از فرزند زاده شدید . این سخن مادری ارژانتینی است او و آنها که اینگونه سی و سه سال به کارشان تداوم بخشیدند.مادران متولدشده از فرزند.شما که اعلام نمودید:

من سهرابم . من ندایم و من کیانوش و من فرزاد ومن شیرین و من امیر ومن محسن و من.... شما به همه نیرو دادید پایدار مانید تا سبز ی خواسته های حقوق بشری فرزندان تان

امروز سوم جولای بنا به عهدمان در میدان ترافلگار لندن جمع شدیم واین بار دونکته وجود داشت که مراسم را متفاوت می کرد تولد یکسالگی مادران بود در 6 تیر ماه مادران عزادار ایران بنیان گذاشته شد. آنها در این یکسال صدای حق خواهی مردم ایران بویژه زندانیان سیاسی در بند بودند .مادران ساعتها پشت در زندن ها و پارک ها ماندند تا صدای ازادی زندانیان سیاسی . اعدام را بس کنید و عاملین و امرین کشتار سی و یکساله ایران را دستگیر و محاکمه نمائید. با اعلام روز تولدتان در سالگرد یکسالگی تان اعلام تداوم راه تان.سرفرازمان نمود

ما با گل سرخ و شمعی برای یکسالگی حضور در محل حضور یافتیم ، اما سایه زینب در طول صف با ما همراه بود ولحظه ایی رهایمان نکرد. زینب که فریاد می زد، می خواهم زنده بمانم. .دختر جوانی با چشم بند و طناب دار بر گردن جمله زینب به انگلیس را با خود به میان جمعیت انبوه برد کمک کنید زنده بمانم

No comments:

Post a Comment