Saturday 18 December 2010




همبستگی و هم صدائی


حامیان مادران پارک لاله(لندن ) با بیانیه شیرین عبادی

ما خواستار آزادی فوری نسرین ستوده هستیم
دوشنبه بیستم دسامبرساعت 5.00تا7.00بعدازظهر
مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن


بر اساس خبری که روز جمعه منتشر شده، نسرين ستوده، بر اثر ادامه اعتصاب غذای خشک و به دليل وخامت حالش به بهداری زندان متنقل شده است. نسرين ستوده بيش از ۱۰۳ روز است که در زندان به‌سر می‌برد و برای دومين بار دست به اعتصاب غذا زده است .
شيرين عبادی، برنده جايزه صلح نوبل به همراه خديجه مقدم، منصوره شجاعی، پروين اردلان، شادی صدر، آسيه امينی و محبوبه عباس‌قلی‌زاده، شش تن از فعالان زن، در اعتراض به وضعيت نسرين ستوده، وکيل زندانی در ايران، از روز دوشنبه ۲۹ آذر در مقابل دفتر سازمان ملل در ژنو تحصن می‌کنند
درهمراهی با نسرین ستوده که از نخستين روز بازداشت تاکنون در سلول انفرادی به سر می‌برد و به درخواست‌های مکرر او و وکلايش برای آزادی به قيد وثيقه توجهی نشده است در حالیکه بر اساس مقررات قضايی ايران، پس از شروع محاکمه نگهداری زندانی در سلول انفرادی ممنوع است وبه اتهامات جديدی همچون عدم رعايت حجاب اسلامی نيز متهم شده است در نتيجه خانم ستوده به اجبار در اعتراض به عدم رعايت قوانين از تاريخ ۱۳ آذر، دست به اعتصاب غذای خشک زده است.
ما حامیان "مادران پارک لاله"-مادران عزادار- در لندن، نگرانی عميق خودمان را نسبت به خطری که جان اين وکيل زندانی را تهديد می‌کند ابراز می داریم وهمراه و هم صدا با شيرين عبادی، و شش تن از فعالان زن، روز دوشنبه ۲۹ آذر از ساعت 5.00 تا 7.00بعد از ظهر در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن در اعتراض به وضعيت نامناسب و دشوار نسرين ستوده، وکيل زندانی در ايران،. جمع وخواستارآزادی وی هستیم
.
ما همچنین خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط محمد نوری‌زاد، غلامحسین عرشی، رضا شهابی و آرش صادقی که در اعتصاب غذا به سر می‌برند و اوضاع جسمی همه‌ی آنها وخیم گزارش شده است هستیم و همچنان بر سه خواسته اصلی مادران پای می فشاریم:
محاکمه عادلانه و علنی آمرین و عاملین کشتارهای سی و یک سال گذشته
لغو مجازات اعدام
آزادی کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی.

حامیان "مادران عزدار ایران" لندن /انگلستان



mail: mourningmothersiranlondon@gmail.com
http://maderandaghdar.blogspot.com
Find us on Face book: Mourning Mothers Iran London
Monday: 20 December 2010
17.00 to 19.00: Time
Location: Iranian Embassy
16 Prince’s Gate London SW7 1PT

No comments:

Post a Comment